Mortal Kombat 11 PE + Injustice 2 LE - Premier Fighter
The Premier Fighter Bundle delivers the ultimate 1-2 punch, combining both of NetherRealm Studio's blockbuster fighting franchises in one knockout package. Mortal Kombat 11 is the latest installment in the critically acclaimed franchise. Featuring a roster of new and returning Klassic Fighters, MK's best-in-class cinematic story mode continues the epic saga over 25 years in the making. Includes Kombat Pack, featuring: Shang Tsung, Nightwolf, Terminator T-800, Sindel, The Joker and Spawn. Every Battle Defines You in INJUSTICE 2: LEGENDARY EDITION. Experience the epic story, dynamic gameplay and the biggest DC Universe roster ever assembled in a fighting game. Power up and build the ultimate version of your favorite DC legends. Includes all 10 add-on characters, including Hellboy and TMNT.