Super Animal Royale Xbox Perks Bundle
Take your animal apparel to the next level with the Super Animal Royale - Xbox Perks Pack. Claw your way to the top of the food chain in style with this exclusive set containing a new outfit and weapon skins. This content requires Super Animal Royale to use. This pack includes: -Green & Black Hoodie -Green & Black M16 Dogna’s -Green & Black Dart Gun -Green Cybersword (All items are cosmetic and do not affect gameplay.) Content of the Super Animal Royale Xbox Perks Pack occasionally refreshes; previously offered items will not be offered again in the future.