Season of Infamy: Most Wanted Expansion
Play as Batman with the Season of Infamy: Most Wanted Expansion, featuring legendary super-villains invading Gotham City. In these story missions, The Dark Knight faces the most dangerous super criminals as chaos continues to erupt in the streets of Gotham. This pack includes 4 separate missions with all new story arcs featuring Ra’s Al Ghul, The Mad Hatter, Killer Croc and Mr. Freeze.