Rugby 20 Pre-Order
Preorder now and gain access to the closed beta. To access the beta after preordering, search for "Rugby 20 Beta" on the Microsoft Store and download the product from the page. The third phase of the closed beta will be from 19 December to 3 January. Play with the best national teams and biggest leagues in intense single-player and multiplayer matches, local or online: Top 14, Pro D2, Gallagher Premiership and Pro 14. Experience unprecedented tactical depth that recreates all the intricacies of the modern game. On the pitch, you can tweak your game plan, manage your line-out, initiate set moves, find spaces and give your side the winning edge!