DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Pre-Order Bundle
Pre-order DRAGON BALL XENOVERSE 2 and get access to exclusive rewards including: playable character - Goku Black from DRAGON BALL SUPER and the Tao Pai Pai Stick vehicle. DRAGON BALL XENOVERSE 2 gives players the ultimate DRAGON BALL gaming experience! Develop your own warrior, create the perfect avatar, train to learn new skills & help fight new enemies to restore the original story of the DRAGON BALL series. Join 300 players from around the world in the new hub city of Conton & fight with or against them.