CivRev SP Map Pack: The Surreal
Visit unique worlds with the Surreal Single Player Map Pack for Sid Meier's Civilization Revolution. Includes Atoll, Patterns, Mountains of Madness, and Paisley. Hoist the yardarm and trim the sails as while each player begins on a minute island, the true source of success in Atoll lies on the narrow straits of the atoll itself. Patterns is a balanced map and you'd better hurry if you want to get your hands on any of its precious artifacts! In Mountains of Madness, be prepared to make lengthily journeys to attack your foes or hunker down and race to a combat-free victory! Numerous snaking islands will be your playground in Paisley, meaning your civilization will be more spread out than usual - and even more challenging to defend!