World of Warships: Legends – Crème de la crème
Examine the French Navy's best by yourself—Dunkerque is at your service. The bundle includes: French Tier V Premium battleship Dunkerque 5 days of Premium Account 12x Hunter camouflages 12x Type 2 camouflages 15x Rare Credit Boosters 15x Rare Commander XP Boosters 37,000 Commander XP In case you already have Dunkerque in your collection, you'll receive a compensation of 15,000,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.