World of Outlaws: Dirt Racing Super DIRTcar Series Pack
The Super DIRTcar Series Big Block Modifieds take the green flag along with Lucas Oil Speedway in this expansion pack for World of Outlaws: Dirt Racing! With over 750 horsepower and all the stars of the real-world series, we're certain you'll have a blast as you race on the brand new 3/8-mile Lucas Oil Speedway, or anywhere else in the game for that matter!