Street Outlaws 2: Winner Takes All - Stargazer Bundle
The Stargazer Bundle for Street Outlaws 2: Winner Takes All add a custom galaxy-themed Paint job, new rims, body kits, a paint bundle, and the Black Arrow parachute. Just be sure to keep your eyes on the road while you look to the stars. *Must own Caro RC vehicle to apply new body kits.