Street Outlaws 2: Winner Takes All - Skull Noir Bundle
The Skull Noir Bundle for Street Outlaws 2: Winner Takes All adds a custom skull-themed paint job, new rims, body kits, the Chrome Black to Grey paint bundle, and the Racing Carburetors parachute. Just make sure not to burn yourself on the flaming skulls! *Must own Blue Air vehicle to apply new body kits.