STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN TRIAL VERSION 2
With the memory of their struggle buried deep in their hearts... This is the free trial of STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN, an action RPG that brings a bold, new vision to the FINAL FANTASY series. A survey accompanies the trial version, so please let us know your honest opinion about your experience. We value your feedback as we continue to develop the game. ■Trial Period October 1, 11:00 am – October 11, 02:59 pm (UTC) ■Survey Period October 1, 11:00 am – October 18, 02:59 pm (UTC) This trial is not available for minors. This trial contains violent content which may be too intense for some players. Player discretion advised. The trial version is only available during the Trial Period. This trial version is an exerpt of the game, which is still under development. You will be able to experience a taste of the action-packed battles and weapons that are available in the full game. Certain features in the trial version may differ from the full game. Data saved in the trial version cannot be carried over to the full game. *Please access the survey from within the trial version itself.