Song of Iron
Behind you lies a trail of broken helms, shattered shields. You hold the axe of a fallen foe. Worn and dented, it will suit it's purpose. What lies ahead is still a mystery, your goal is not. To save your people you must find the Great Temple of the Gods, but do not expect a warm welcome. Prepare to be met by a world set against you. In Song of Iron, man, monster and nature itself will try to stop you. Fight through it all in this gritty adventure where combat is intense, visceral and dangerous. Use bow, axe and shield to fight back but take care, weapons can be lost, arrows will run out and shields will be broken. With the blood of your ancestors and valor regained along the way you can fight on! Explore your ancient, and mysterious homeland as you journey through forests, into caves and climb mountains as you seek vengeance. Keep your eyes peeled, danger is all around you and when a fight is too big you may need to find a subtler way to pass foes.