Porsche Expansion
The Porsche Expansion provides an all-new Porsche Anthology campaign, designed to bring legendary Porsche cars and moments to life. With over 20 Porsche models, new Multiplayer events and a new track, this expansion lets you experience the iconic manufacturer as only Forza Motorsport 6 can deliver.