Pinball FX - MY LITTLE PONY Pinball
Visit Twilight Sparkle and her friends as they begin preparations for the largest party Equestria has ever seen! Table features: - Help Twilight Sparkle complete her To-do list and begin the celebrations! - Gather apples to help Applejack during Applebuck Season, and collect gems for Rarity to help her with the Party Preparations. - Assist Fluttershy in caring for her Animals, and help Pinkie Pie cook up some delicious Cupcakes. - Score a goal with Rainbow Dash during a game of Buckball. - Lock balls into the Tree of Harmony for a spectacular 6-ball multiball! - Original music from the show, including everypony's favorite 'Cupcake Song'.