KartRider: Drift Global Racing Test
Welcome to the newest free-to-play title in the popular multiplayer racing franchise with over 300 million players! KartRider: Drift is the only free-to-play, cross-platform kart racer with arcade thrills, and the fastest drift fueled skilled competition. With deep kart and character customization in stunning high-definition, fun and chaos awaits you on the track. Challenge your friends across platforms with no barriers, no pay walls, and no pay-to-win elements preventing you from having a great time while topping the leaderboards. Created from the ground up for dynamic, online gameplay there’s new content added regularly and huge content updates every season.