Expand your Immortals Fenyx Rising adventure with the season pass - including 3 narrative DLCs for even more epic adventures and puzzles: "A New God": As Fenyx, overcome the trials of the gods of Olympos to join the Greek Pantheon and fulfill your destiny. "Myths of the Eastern Realm": Play a brand new story inspired by Chinese mythology, where you'll encounter new gods and fight exotic monsters in a distant land, as a new hero. "The Lost Gods": Experience a new brawler-style of combat in a top-down view! Meet a new hero embarking on an epic adventure to reunite the Greek gods. Receive the bonus quest - "When the Road Gets Rocky" - and earn dedicated in-game rewards when you purchase the season pass today.