Evil Wizard(Demo)
Evil Wizard is a humor-filled action RPG that puts you in the shoes of a former Final Boss. Rise from defeat, rediscover long lost powers, and fight to reclaim your castle from an army of so-called heroes. This free demo will show you this amazing world and you will have the opportunity to challenge the first Boss!