Dying Light: Season Pass
Go outside Harran for more fun! Get the Season Pass and receive the fourth content drop – Dying Light: The Following – completely free (when it launches). In this story-based expansion, you leave the urban area and explore a dangerous countryside jam-packed with mysterious characters, deadly new weapons, and unexpected quests. Take the wheel of a dirt buggy, get your tires smeared with zombie blood, and experience Dying Light’s creative brutality in high gear. On top of that, you can enjoy the three Season Pass DLC packs right now. Put your skills to the ultimate test in the exclusive Cuisine & Cargo challenge missions, get your hands on additional weapons and skins, and take part in The Bozak Horde - a competitive game mode for the very best survivors.