Battlefield 4 China Rising is one of five expansion packs included in Battlefield 4 Premium. Everywhere to run. Nowhere to hide. Fight for dominance across the vast and majestic Chinese mainland in four massive maps, using all-new vehicles and high-tech military equipment.