Bang-on Balls: Chronicles Demo
Bang-On Balls: Chronicles rolls onto the stage! A 3D platformer inspired by some of the best games of the genre including some Italian plumbers, a blue hedgehog, or a bear with a bird on his backpack! It’s a game where you become a reckless hero, customize your ballsy character. Are we gonna start with the Viking era? Sure, let's loot some treasure! But the ball doesn’t stop rolling here! [b]Bang-On Balls: Chronicles[/b] is gonna be updated on a regular basis, adding a new value to the game with new features, skins, maps, and many more! Where do we go next? Feudal Japan? はい、もちろん。Race to Space? Поехали! Fire up the rocket boosters! Wild West cowballs? Buckle up, partner! Some of the ball-banging features include vast open levels full of challenges to complete, treasures to unlock, epic destruction, and plenty of weapons, shields, and other fun items that not only let you customize your character but also gives you an edge both in combat and exploration! Extremely fun and intuitive ball-dashing and ball-smashing gameplay mechanics, and a very silly sense of humor round-up for an all-around entertainment for you and your friends! Glorious 3D Ball-Banging platforming action as you become a reckless hero in a series of (slightly inaccurate) historical-based events! Vast open stages to explore, each set in a different time period, with fun items and weapons to collect to give you an edge during combat...or just to destroy your environment! Pick your own country, customize your character and play with incredible next-gen, state-of-the-art, highly advanced… uhhmm… balls. Grow, shrink, smash, bash down the environment, the world is your destructible playground! Beautifully stylized graphics. Balls were never so shiny before! Stand out with your look in up to 4 ball-friends multiplayer, while helping out each other complete unique challenges. Loosely inspired by a worldwide phenomenon called memes. Are you familiar with the concept? We love it. It teaches history. Well, kinda… Not really… But it has historical levels!