Gear up for Koronus Expanse with additional in-game items! This pack includes: - In-Game Item - Firestorm-Class Frigate An alternative voidship to suit your needs, with alternative starting gear and a unique appearance! - In-Game Item - Blast Wave Shotgun Blast your enemies away with this unique shotgun! It allows you to push your adversaries back even if you miss the shot. - In-Game Item - Wrath of Saint Drusus Chainsword Show those heretics how it’s done. While this Chainsword removes the ability to make area attacks, it offers some amazing single target damage through truly devastating combos with your party. - In-Game Item - Heirloom Autopistol The von Valancius Dynasty is venerable and proud, having access to some truly ancient weaponry – this Autopistiol, for example. The mastery required for creating this pistol has been lost to time, but the sheer craftsmanship enables the user to take their gunning skills to the next level.