Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Canadian Racer Pack
Wrap your JTF2 weapons in the Racer weapon skin. This pack unlocks the Racer weapon skin for all of your JTF2-specific weapons. Go to your loadout to equip this skin.