Shoulders of Giants
Simultaneously control a sword-wielding robot and a gunslinging space frog in Shoulders of Giants, an explosively colorful sci-fi roguelike. Play alone, with a friend, or as part of a four-person team, cutting through waves of enemies on a quest to rescue the galaxy! The forces of Entropy are spreading chaos through the stars, corrupting living planets and urging on the heat death of the universe. Led by the psychic Owl, one scrappy team of space survivors are fighting to restore the balance. A mysterious mech! A sharpshooting amphibian! Together they must cut through waves of enemies and restore light and life to the galaxy! Pre-order the game for access to limited-edition dye sets with special visual effects. Dazzle your friends!