Pirates of the Caribbean Mashup
Take what you can. Give nothing back! Join Jack and his crew in the Pirates of the Caribbean Mash-up, featuring many of your favorite rogues and rascals. Plot a course from Tortuga to Shipwreck Cove and all the way down to Davy Jones’ Locker. This is the day you will always remember as the day you sailed with Captain Jack Sparrow. Only available for Minecraft (2017), not compatible with Minecraft: Xbox One Edition (2014).