Jewel Rotation (XBox-Edition)
"Jewel Rotation" is a fun and addictive puzzle game. It features: Three game modes: Beginner, Expert and Infinite HD graphics Tutorial for an easy start! Instructions: The board consists of four side-to-side layers filled with sparkling jewels. You have a quota to clear a number of specific kinds of jewels. You clear jewels by rotating the layers so that four of the same jewels line up. When you get a four of a kind, those jewels vanish and are replaced by more jewels. If you meet your jewel quota, you go to the next level for a tougher puzzle. You also have a time limit, so you better get those jewels out of there quickly!