Jewel Fever (Xbox-Edition)
"Jewel Fever" is an addictive match-3-puzzle-game! It features: ✔ Three game modes: Normal, Quick and Infinite ✔ HD graphics ✔ steady framerates with 30 FPS on most devices ✔ Support for ARM and X86-PCs and Tablets! Instructions: Normal mode - you advance to the next level when you match the required number of jewels as it´s shown in the upper part of the screen. Quick mode - Try to match as many jewels as you can in 60 seconds! Infinite mode - You have unlimited time so you won´t be surprised by any "game over"-messages You can move the jewels by tapping/clicking at the source and then at the target-position or just swiping! Important: If you encounter any problems with this app on Win 8.1 please deinstall it and reinstall it. That should fix all issues! Sorry about that!