Focus EntertainmentStrategy
Tier Skips apply instantly after purchase and are only compatible with a Battle Pass. Secure your unique and exclusive cosmetics with the Battle Pass 10 Tier Skip Pack. This pack immediately unlocks the next 10 tiers to progress through the tiers of a Battle Pass before the current Season ends.