DYNASTY WARRIORS 9: Cao Cao "Reinhard Costume"
This content will be discontinued on June 30, 2022. You will still be able to enjoy the content you have purchased. An additional costume for Cao Cao "Reinhard Costume" will be available for use. ▼How to use: From the title screen, select Gallery - Characters, and then select Cao Cao. From Change Costume, select Regular Costume. Alternatively, proceed to a Hideaway while playing the game, select Change Costume, and then select Regular Costume. Then, select Cao Cao and then select Regular Costume.