Techland Action & adventureRole playing
Roam The City as a masterless samurai with the Ronin Pack, coming in three parts to download as free DLCs. Collect all of them, and get a full outfit and a unique sword. The third part contains: - The Wise Katana sword—"A powerful sword / To kill any enemy / Strike fast like lightning"