Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties Pre-Order
Deluxe and Ultimate Edition owners of Dying Light 2 Stay Human automatically receive Bloody Ties DLC and The Aristocrat Pack pre-order bonus. Separate purchase is not required. Pre-order now to get access to The Aristocrat pack. The Aristocrat pack contains: - Outfit: Aristocrat Guard — The most exquisite of the guard outfits. - Weapon: Aristocrat — It's a wonder the blood from its cuts is not blue. Bloody Ties is the first official story DLC for Dying Light 2 Stay Human - a thrilling first-person action survival game set in a post-apocalyptic open world. Who doesn’t want hundreds of fans chanting their name in perfect unison? Or feel like they are loved and admired while obtaining unimaginable riches at the same time? But what if to have it all, one must first pay the highest of prices? As Aiden, you are encouraged by a promise of wealth, fame, and access to the best gear to enter a tournament where people sacrifice everything just for status. Hone your skills to defeat your enemies and make allies to obtain glory. You will quickly realize that the quest for fame is just the beginning and you will find yourself involved in a plot for power and revenge. Features: NEW STORY Embark on a new adventure. Secure yourself a spot in the Pantheon of the best fighters, help your new friend Ciro in his quest to avenge his brother’s death and discover the true nature of the tournament. NEW LOCATION Enter Carnage Hall - a place filled with wealth and splendor, where every fight is a narrative spectacle and the strongest seek fortune and fame. NEW WEAPON: SHIELD GLOVE Discover a new way to play with the Shield Glove, and make creative combat even more creative. NEW GEAR Obtain new gear in the tournament where strength matters the most and weapons are a symbol of status. SPECTACLES & SHOWS Play the role of your life in Spectacles - multi-objective arena shows with unique stories narrated by Astrid herself, each resembling traditional tales and fables with a wicked twist. Test your skill in arena challenges - special trials where you’ll that fight new mutated enemies, face murderous hordes and get to perform daredevil action.