Don't Starve: Giant Edition + Shipwrecked Expansion
The complete Don’t Starve experience bundle! Includes Don't Starve: Giant Edition, the renowned uncompromising wilderness survival game, and the Shipwrecked expansion pack! You play as Wilson, an intrepid Gentleman Scientist who has been trapped by a demon and transported to a mysterious wilderness world. Wilson must learn to exploit his environment and its inhabitants if he ever hopes to escape and find his way back home. With Don't Starve's procedurally generated map, at any time you can create a new living and breathing world that hates you and wants you to die. With the included Shipwrecked expansion you'll have even more to explore! Wilson finds himself stranded in a tropical archipelago and he must learn to survive all over again in this new environment filled with new biomes, seasons, and creatures. Don’t let the tropical breeze lull you into a false sense of security - the world might be different, but it is still equal parts unforgiving and uncompromising. You will quickly find these islands are full to the brim with things that want to kill you.