Deus Ex: Mankind Divided - Enforcer Gear
Just want to power your way through your opponents? The Enforcer Gear contains custom skinned versions of Adam’s Combat Armor and Combat Rifle (which comes with parts that will allow you to upgrade it) from Deus Ex: Mankind Divided. These items will help to get you out of a tight spot, leaving only bullet holes in the wake of your onslaught.