Deus Ex: Mankind Divided - Assault Gear
Prepare to advance and assault the enemy using the included custom skinned Battle Rifle, using the included Chaff Augmentation to give you a few extra seconds to escape the proximity of nearby explosives. Strike quickly and with aplomb, eliminating the enemy before they even know what hit them.