Dakar Desert Rally - Deluxe Edition
The Deluxe Edition of Dakar Desert Rally includes the base game and the Dakar Desert Rally - Season Pass. The Dakar Desert Rally - Season Pass includes 2 immediate day one vehicle unlocks - The DAF Truck Turbo-Twin and the Peugeot 405 Turbo 16 as well as 5 future DLC packs with new vehicles, a new map, and 2 new Rally Events all at a discounted rate. Get your hands on the off-road futuristic prototype with an innovative drivetrain concept and Dare to Drive into the future of rally racing with the all-new Audi RS Q e-tron. Dakar Desert Rally is the biggest and most epic off-road rally racing adventure ever developed. Dakar Desert Rally captures the genuine speed and excitement of Amaury Sport Organisation’s largest rally race on the planet, featuring a wide variety of licensed vehicles from the world’s top makers, including motorcycles, cars, trucks, quads and SSVs. The game offers unique challenges for off-road simulation diehards and casual racing fans alike. Compete in fierce online multiplayer races or navigate the vast wilds in single-player offline. Authentic Dakar Rally Experience Over 30 stages of full rally racing from the official 2020, 2021 and 2022 Dakar Rally races with officially licensed vehicles, teams and pilots across multiplayer and single-player modes. All across an immense open world that doesn’t limit you to tracks and roads. The game also supports a wide array of steering wheels for the ultimate driving experience. Seasons and Dynamic Weather Featuring all four seasons and a full day-night cycle. Whether facing billowing sandstorms, blazing desert sunlight, grueling rain and snow, or deep mud, you’ll need to overcome the elements and your competition to win. Single-Player And Online Multiplayer Evolve your Rally Raid career in single-player or compete in online multiplayer events with your friends.