Age of Empires III: Definitive Edition – Hero Cosmetic Pack – Kunoichi
Collect and command Heroes to master the lands across the globe. Meet Kunoichi (Japanese): Trained in the martial arts of Ninjutsu this female warrior can infiltrate enemy bases, capable of defeating the most stalwart of foes with her superior skills and training.