Syndicate
The Games on Demand version supports English, French, Italian, German, Spanish and Russian.- Chip Enhanced Gameplay- 4-Player Online Co-op- Visceral FPS Experience- Sci-Fi Fiction2069 – The developed world is divided up into regions controlled by mega-corporations known as Syndicates. These Syndicates have revolutionized how the consumer interacts with the digital world. No longer does the consumer require a device to access the world’s data, they can do this at the blink of an eye via neural chip implant. With little governmental oversight, business has become war.