Splashtail Monarch Bundle
Pirates want to get noticed. Some opt for a fearsome style, while some choose beauty or wonder. Some go for all three by dressing like the mythical Splashtail Monarch! With this complete one-item ensemble, you too can be part man, part fish, all pirate! Simply don it from your Clothing Chest as usual and instantly look like… a pirate dressed as the Monarch of the Splashtails. Your crew will love it and your enemies will be very confused! This bundle also includes 1,000 Ancient Coins in case you want to collect more Splashtail-themed items from the Emporium, plus a bonus of 25,000 gold for use in Outpost shops. Pirate… you be you! The Splashtail Monarch Bundle contains 1,000 Ancient Coins, the Ruby Splashtail Monarch Costume and a free bonus of 25,000 gold.