Kaze and the Wild Masks - Demo
Go on a journey as Kaze in this 90’s classics inspired platformer. When the Crystal Islands get cursed, Kaze needs to save her friend Hogo while facing enraged living vegetables. Find the Wild Masks to unleash the powers of the legendary guardians and master land, sky and sea. About Kaze and the Wild Masks: In Kaze and the Wild Masks, you journey through the Crystal Islands in 90’s classics platformer style. Play as Kaze and save your friend Hogo from a curse that spread chaos around the islands. Face enraged living vegetables by invoking the powers of the Wild Masks. Pounce ferociously like a tiger, soar through the sky like an eagle, sprint fiercely like a lizard and rule the sea like a shark.