Crusader Kings III: Expansion Pass
Complete your Crusader Kings III grand strategy experience with the Crusader Kings III: Expansion Pass, which includes the game’s first major expansion and two unique flavor packs. Gain access to extensive updates of Crusader Kings III: Royal Court and your own personal throne room. Discover the richness of Norse society in Crusader Kings III: Northern Lords or determine the destiny of the sun-kissed Iberian peninsula in Crusader Kings III: Fate of Iberia. Crusader Kings: Fate of Iberia Deeply rich in Muslim and Christian history, culture and people, the Iberian peninsula’s medieval saga is ready to be shaped by your majestic hand in Crusader Kings III: Fate of Iberia flavor pack. Get ready to discover the new multi-generational “Struggle” mechanic, and explore a host of new thematic events, cultural traditions, decisions, music, 3D models and art, extravagant turbans and curly hair, and much more. Crusader Kings: Royal Court Step into your fully immersive court with Crusader Kings: Royal Court, and watch as your throne room comes to life with a vast range of drama and intrigue. In the first major expansion for Crusader Kings III, players can also commission great works of art, grant audiences, craft and display priceless artifacts, and dive deep into an overhauled Culture system. Crusader Kings: Northern Lords Ferocious raiders from a frigid north or a complex society filled with intrepid explorers, traders, and poets? Discover the true richness of the Norse world with Crusader Kings III: Northern Lords, in the first in-depth flavor pack featuring everything from realm-displacing Varangian adventures, runestones, Blot sacrifices to Viking beards and brutal berserkers. The Crusader Kings III: Expansion Pass also gifts the Fashion of the Abbasid Court cosmetic pack, granting your court a dashing new look with outfits and clothing inspired by Middle Eastern and North African cultures.