Gangs of Sherwood Pre-order
Preorder Gangs of Sherwood and get the Prestige Skin Set free. Don your golden clothing to give the Sheriff's henchmen a thrashing with style. Gangs of Sherwood is an explosive action game for 1 to 4 players set in the reimagined world of Robin Hood. Through the powers of the Philosopher's Stones, the armies of the Sheriff of Nottingham are now stronger than ever, and the people of England have never been so oppressed… LEAD THE REBELLION Play as Robin, Marian, Friar Tuck or Little John, four heroes with unique, customizable gameplay styles, and set out to rob the rich so you can free the people. From Sherwood Forest to the Sheriff's flying castle, formidable enemies will stand in your way. Combine the different heroes' combat styles to foil the tyrant's plans and fight performance-enhanced soldiers, formidable war machines and terrifying bosses that you meet as you advance. ROB THE RICH TO GIVE TO THE POOR… AND TO EQUIP YOURSELF! Improve your reputation by saving innocent lives in order to unlock new upgrades and even more devastating combos. Spend your hard-earned gold with merchants to upgrade your equipment and customize your skills to match your combat style. CO-OP ACTION FOR UP TO 4 PLAYERS Land more and more impressive combos and cooperate with the other members of your team to achieve ultra-satisfying combos. Meet up with your friends in your hideout and determine the best strategy to adopt before setting off on missions, then put it to the test on the field of battle.