Pre-Order Bonus: Wo Long: Fallen Dynasty Zhuque Armor Early Purchase Bonus: Wo Long: Fallen Dynasty Baihu Armor Note: Added as a Limited Time Bonus if the game is purchased by March 16th, 2023 Note: This content may be made available for purchase at a later date. ■Set Includes: ・Wo Long: Fallen Dynasty (full game) ・Digital Art Book ・Digital Mini Soundtrack ・Season Pass (Includes additional DLCs Battle of Zhongyuan, Conqueror of Jiangdong, Upheaval in Jingxiang, and Season Pass Bonus Qinglong Armor) Note: Release dates for the DLCs included in the Season Pass may be subject to change. DLC "Battle of Zhongyuan" scheduled for release in June 2023 DLC "Conqueror of Jiangdong" scheduled for release in September 2023 DLC "Upheaval in Jingxiang" scheduled for release in December 2023 Note: About the Digital Art Book and Digital Mini Soundtrack: This is a set of the Digital Art Book that includes arts of characters, sceneries and more, and the Digital Mini Soundtrack that includes part of in-game music. From the depths of darkness, a dragon soars. A new dark fantasy Three Kingdoms action RPG, presented by Team NINJA. 184 AD, Later Han Dynasty China. The land is overcome by chaos and destruction. The imperial dynasty that prospered for many years is now about to collapse. Wo Long: Fallen Dynasty is a dramatic, action-packed story of a nameless militia soldier fighting for survival in a dark fantasy version of the Later Han Dynasty where demons plague the Three Kingdoms. Players fight off deadly creatures and enemy soldiers using swordplay based on the Chinese martial arts, attempting to overcome the odds by awakening the true power from within. Wo Long refers to a crouching dragon, and also refers to a hero or person of greatness who is not yet known. This is the story of officers, who will later become heroes, during their ‘unknown’ period, and also the story of a protagonist’s rise from being a ‘nobody’. Note: This is the Digital Deluxe Edition of the game. The standard edition is also available. Note: You must have an internet connection in order to use various content. Note: The Season Pass is also available as a standalone product. Please be careful not to purchase more than one Season Pass. Note: Completion of the main game may be necessary in order to use some of the Season Pass contents.