WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Lady Hayakawa
Bonus costumes for Lady Hayakawa will be added. Enjoy fighting battles in all-new style. ■Content Bonus Costumes for "Lady Hayakawa" ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume".