Vigor - The Devious Prey
Not everything is as it seems in the Outlands. The most innocent-looking outfit can often be a devious trap! Become the master of disguise, deceive unknowing victims and make them your prey! This pack includes: - Hoodie (Alpha) - Wolf Hat (Gray) - Hoodie (Bunny) - Bunny Facepaint - Bunny Ears (Pink) - Bunny Nose (White) - Crossbow + 60x ammo (Bolt) This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.