Tom Clancy's Rainbow Six Siege: USA Racer Pack Pack
Wrap your Navy SEAL weapons in the Racer weapon skin. This pack unlocks the Racer weapon skin for all of your Navy SEAL-specific weapons. Go to your loadout to equip this skin.