Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Russian Racer Pack
Wrap your Spetsnaz weapons in the Racer weapon skin. This pack unlocks the Racer weapon skin for all of your Spetsnaz-specific weapons. Go to your loadout to equip this skin.