Sunset Overdrive and Dawn of the Rise of the Fallen Machines
Man vs. Machine: The savage battle that’s been raging on for billions of years enters its latest bout in “Dawn of the Rise of the Fallen Machines”. A rescue mission to save Sam’s old mentors from the Fizzco Robotics Factory quickly turns into an all-out assault to counter-hack and dismantle Fizzco defenses. Don’t worry. For you, hacking equates to pulling triggers and laying waste to a bevy of upgraded Fizzco bots. Everyone has their strengths! Featuring an all new story and area to explore, “Dawn of the Rise of the Fallen Machines” is a tech-tonic addition to the Sunset Overdrive universe with brand new weapons, trap, amps, enemies and outfits, including the giant Energy Ball as the latest new traversal mechanic. So, jack in and face-off against the avaricious Fizzco. One. Last. Time. Well, maybe. It depends on sales and market research, etc. You know the drill.