Star Trek Online : House Reborn Verdant Pack
Facing off against foes from across multiple generations of the Klingon Empire, you must be prepared for anything! Claim this exclusive Verdant House Reborn pack for free, which will grant one powerful weapon and a ship upgrade token. This pack can be claimed only once per account. 1 Verdant Zhat Vash Pistol Ground Weapon 1 Experimental Ship Upgrade Token (T6-X)