Season 33 Season Pass
Players who purchase the Season 33 Spotlight Pass will be granted a permanent entitlement to all new purchasable songs released during the term of the pass, which will run fromAugust 16, 2023 through October 25, 2023. This season pass will include a total of 17 new songs released over the course of this period.