Scourge of Undeath Xbox Promo Pack
A darkness spreads through the dagger-like crags of Dragonbone Vale. Survival isn’t certain for any that dare venture into this forgotten dragon graveyard, which is why the materials in this free pack will be vital to anyone that decides to tempt fate. This pack contains the following: - 25 Companion Upgrade Tokens - 25 Chest Reroll Tokens - Title: Scourge of the Undead - 1 Stone of Health - 5 Scrolls of Life This pack can only be claimed once per account. Pack contents can only be claimed on one character per account.