Schlag den Star - Das 2. Spiel
All new and you are the star again SCHLAG DEN STAR is finally going to the next round. ELTON and the studio shine in a completely new graphic design and are therefore more beautiful and realistic than ever. You and your friends can expect 20 exciting and challenging games. Whether it’s KOPFRECHNEN, ZUORDNEN or BUCHSTABEN - this clearly requires brains and a quick finger. LATTLSCHIESSEN, WURF REVERSI or BALLBALL is all about good timing, but above all it is a matter of intuition. Of course, we did not forego BLAMIEREN ODER KASSIEREN, and ELTON once again leads the show with confidence. Only those who can prove themselves as allrounders have a chance of winning.